Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 21 september 2018

Huwelijk Anne

Vorige week is Anne, onze contactpersoon bij Joy!crafts, getrouwd. Wij als meiden van het DT zijn aan de slag gegaan om een mooi fotoalbum voor haar te maken waar zij mooie foto's van hun huwelijk in kan plakken.


Iedereen is aan de slag gegaan met papier uit een lavendel-serie zodat de kleuren in het album goed bij elkaar passen.
Ik heb de voor- en achterkant van mijn bladzijde hetzelfde gemaakt op enkele hele kleine details na.
Het was de bedoeling dat de bladzijde een soort hoesje werd waarin dan weer een kaart met een persoonlijke boodschap geschoven kon worden.


Bij mijn bladzijde is het de bedoeling dat ze een foto op een oudere mal van Noor!design plakken die in een insteekvakje geschoven wordt.


Mijn persoonlijke kaart voor Anne en Danny zag er zo uit.


Ik vond het heel leuk om aan dit album mee te werken. Anne heeft al laten weten dat het geheel erg mooi is geworden.
Hieronder nog enkele foto's van het album dat door Petra in elkaar is gezet.


Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte


2 opmerkingen:

  1. Schitterende bladzijdes voor het album heb je gemaakt Henriette, prachtige kleuren deze vind ik ook zo mooi....

    groetjs Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kado! Mooi gemaakt!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen