Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 23 september 2018

Zomaar een kaartje van mij

Soms heb je een zomaar een kaartje nodig voor iemand. Gewoon om iemand op te beuren of te laten weten dat je aan iemand denkt.


Voor deze kaart heb ik het leuke diamantstencil van Dutch Doobadoo gebruikt.
Dit heb ik gemat met papier uit papierset Secret garden.
Aan de zijkanten van de kaart heb ik de prachtige Flower border baroque gebruikt.
Het plaatje heb ik tussen de mooie Frame with twigs gestoken.


Op het Sketch-art heart heb ik de Sketch-art Butterflie verwerkt. Hiervan heb ik het lijfje met stift zwart gemaakt en de vleugel gemat met groen papier uit de papierset.


De kleine vlinder op het plaatje heb ik op dezelfde manier verwerkt alleen dan met een gestreept papiertje achter de vleugels.


En kijk eens hoe fijntjes de takjes achter de bloemen zijn, zij horen bij Sketch-art Twig and flower.


Ik vond het weer heel leuk om je te mogen inspireren met de prachtige materialen van Joy!crafts.

Gebruikte materialen:
6002/1072 Cutting stencil Frame with twigs
6002/1124 Cutting en embossing stencil Flower border baroque
6002/1134 Cutting stencil Sketch-art Butterflies and rose
6002/1135 Cutting stencil Sketch-art Twig and flower
6002/1136 Cutting stencil Sketch-art Hearts
6011/0531 Papierset Secret garden
6013/0344 Knipvellenset Summer greetings
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0054 Glue gun
6200/0226 Mini ink blending tool
6370/0052 Artificial flowers Roos
6370/0078 Artificial flowers Witte bloem
6410/0005 Clearstamps Nederlandse teksten 1
6500/0023 Foamtape
6500/0215 Tacky glue
Dutch Doobadoo: 470.713.673

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Wauw Henriëtte, wat een mooie kaart om iemand op te beuren. Zo fijntjes die mallen van Joy, prachtig. Je hebt ze heel mooi gecombineerd. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier wordt je heel vrolijk van, een mooie kaart om iemand op te beuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en wat zal degene die hem "zomaar" mag ontvangen er blij van worden Henriëtte. Je kan gewoon zien dat er met veel plezier en aandacht aan gewerkt is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterenden kaart Henriette
    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tolle Karte gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
    หนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen