Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 21 november 2018

Bloghop bij Joy!crafts

Vandaag start er weer een leuke bloghop bij Joy!crafts. Deze keer zijn alle DT-leden aan de slag gegaan met de nieuwste december-artikelen en dat zijn er deze keer weer veel!
Op de foto hieronder staat weer een prachtig overzicht van alle nieuwe materialen.


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter. Leuk om veel verschillende nieuwe artikelen alvast te zien en inspiratie te krijgen.


Ook ik ben voor deze bloghop aan de slag gegaan en heb de mooie snijstencils van Mery's, een leuke nieuwe tekststempel en het prachtige In the Zoo papier gebruikt.


Deze tekst heb ik gestempeld op een label die in een aparte set zit die je naast de papierset In the Zoo kan gebruiken. De labels en plaatjes die er in zitten passen er precies bij.
Deze tekst vond ik wel heel leuk bij het plaatje van het poesje passen.


Kijk maar eens hoe schattig het poesje (plaatje uit de set van Francien) het knuffeltje vasthoudt.


De leuke nieuwe snijstencils van Mery's heb ik in alle 4 de hoeken gebruikt.
De nieuwe rand met de hartjes heb ik er tussen vastgemaakt en kleur gegeven met markers. Zo kan je het heel gemakkelijk aan de kleuren van je kaart aanpassen.
De dubbele strik is gemaakt met de strikjesmaker en afgewerkt met een brad.


Gebruikte materialen:
6002/1159 Cutting stencil Mery's quarter basic
6002/1160 Cutting stencil Mery's quarter borders
6002/1165 Cutting stencil Mery's hearts and pigeons
6030/0002 Brads rood
6011/0413 Knipvel en labelsset At the zoo
6011/0578 Papier en knipvellenset
                   Spelen met Franciens katten
6011/0595 Papierset At the zoo
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0054 Glue gun
6370/0053 Artificial flowers
6370/0077 Artificial flowers
6410/0471 Clearstamps Little happiness
6500/0026 Foamtape
6500/0215 Tacky glue
8099/0221 Metallic cardstock linnen wit
8099/0230 Metallic cardstock linnen blauw

Ga langs bij onderstaande blogs, laat bij iedereen een berichtje achter en ga als laatste naar het blog van Joy!crafts. Laat daar een bericht achter dat je mee hebt gedaan en maak kans op een leuke prijs!
De winnaar wordt maandag 26 november op het blog van Joy!crafts bekend gemaakt.
Succes.
Anke 
Hier ben je nu

Leuk dat je weer langs bent geweest en veel plezier bij het bloghoppen.
Groetjes Henriëtte 

20 opmerkingen:

  1. Met deze Mery mal kun je echt veel kanten op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart met dit kitten, ik hou van de hoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Henriette! Ik hou van poezen. Alle materialen van Joy!Crafts komen zo goed tot zijn recht. Groetjes van Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Henriette, lief met die poes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje zeg, vooral de tekststempel vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten van de quater basic stansen. Maar als ik ze zo bij jou in gebruik zie dan gaan er in mijn hoofd direct al 23945 andere ideeen! Super leuke kaart geworden. Dat tovert vast een glimlach bij de ontvanger van de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig poezenkaartje heb je gemaakt voor deze bloghop.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben verliefd op de poes met de knuffel! Erg mooi gemaakt.. heel erg bijpassend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuke kaart, en wat een schatje is 't poezenplaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart, leuk de label met de tekst.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sweet card! I love the corners you created with the dies, and that adorable kitty picture!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach....wat een lief blog hop kaartje Henriette.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk.. En wat een leuk design papier. Die gaat ook op mijn lijstje Bedankt voor het delen .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och, dat plaatje maakt de kaart compleet. Zo lief en wat je ook wilt uitstralen klopt helemaal. Dikke knuffel heeft iedereen inderdaad wel eens nodig en dat uit dit kaartje helemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super schattige kaart. Het in de zoo papier is zo gaaf. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen