Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 17 november 2018

Prettige Kerstdagen

Ook vandaag heb ik weer een kerstkaart om aan je te laten zien.


De rechthoekige kaart heb ik gemat met design papier uit een papierblok van Noor!design. Hierop heb ik een prachtig raster verwerkt dat gemaakt is met de mooie LR0552 van Marianne Design.


Op de strik van organza heb ik nog een strik van touw geplakt.
De tekst (een hele oude stempel waar ik het merk niet meer van weet) is gestempeld op ook een oude banner van Spellbinders. Leuk om ook oudere materialen weer eens tevoorschijn te halen.


Het rasterwerk en de mooie poinsettia van Marianne Design zijn afgewerkt met Crystal drops van Nuvo.


Leuk dat je weer langs bent geweest en een heel fijn weekend toegewenst.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat leuk om dat mooie raster zo als achtergrond te gebruiken Henriëtte. Lief plaatje heb je erop verwerkt en je mooie decoratie maakt het helemaal àf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en die rasterstans ken ik niet, ziet er erg chique uit...

    BeantwoordenVerwijderen