Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 9 november 2018

To-do mapje

Vanmorgen ben ik weer heel gezellig bij Nel aan de knutsel geweest.
We hebben een rechthoekig mapje bekleed met stof.
Die stof hebben we bewerkt met ronde Gelli plates, templates en verf, iets wat ik ooit wel eens een keer heb gedaan maar waarvoor ik zelf geen spullen heb.
Daarna hebben we de stof om de map gespannen, binnenin vastgeplakt en de hoekjes afgewerkt met metalen hoekjes.
Aan het begin van de middag waren ze klaar en we zouden ze ieder zelf verder pimpen.


Ik ben er thuis gelijk mee verder gegaan en dit is het eindresultaat geworden.


De kleuren komen nu ook mooier over, zo zie je wat lichtinval met kleuren doet.


Het plaatje komt uit een blokje van Dixi Toppers wat ik al jaren in mijn kast had liggen.
Een mooi filigraan hoekje er op en wat bloemen, veertjes, een sleutel en een dubbele strik op een houten lijstje.
Echt niet veel bijzonders maar  het maakt de map wel helemaal af.
Ik ben er echt blij mee.
Het is de bedoeling dat we, telkens als we een gezellige ochtend hebben, het eindresultaat daarin gaan bewaren en zo een leuke map vol met items krijgen.


Volgende maand gaan we de maandindeling maken voor de map zodat we in 2019 met de uitwerking van het idee kunnen starten.

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: