Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 20 januari 2019

Boekje met voorbeeldjes van de Tumble Friends

Hebben jullie de Tumble Friends al gezien? Dit is een setje snijstencils waarmee je zo'n 20 verschillende diertjes kan maken.
Omdat het best lastig is om al die 20 diertjes uit je hoofd te maken en er een mooi bestandje is gemaakt door Jocelijne, de ontwerpster, ben ik aan de slag gegaan om al die voorbeeldjes in een boekje te verwerken en dit is het boekje geworden.


Ik heb het boekje wel simpel gehouden. Gewoon 2 stukjes kaartkarton waar ik aan de zijkant 2 gaatjes in gemaakt heb voor de ringen.
De letters zijn gemaakt met het word-punch board van WeR Memorykeepers en verder heb ik er 2 figuurtjes opgeplakt om het boekje aan te kleden.


De bestandjes met voorbeelden zijn geprint op gewoon printpapier en dubbel gevouwen zodat het boekje niet al te groot werd.
Komen er meer figuurtjes bij dan kan ik printpapier op dezelfde maat snijden, het figuurtje er op plakken en met behulp van de gestanste onderdelen de verschillende onderdelen op de andere helft van het papier tekenen.
Ik heb er nu zo'n 8 liggen die ik nog op die manier aan mijn boekje toe moet voegen... in totaal dus nu al 28 figuurtjes met 1 snijstencil set. Dat is toch niet verkeerd zou ik zeggen!


Misschien heb ik je op een idee gebracht en ga je (als je snijset 6002/1179 hebt) zelf nu ook wel zo'n soort boekje maken. Altijd handig om in de buurt te hebben en te kunnen pakken.

Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen: