Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 14 januari 2019

Nog een kabouterkaart

Ook nieuw deze maand zijn deze snijstencils van De Kabouter van Rien Poortvliet samen met de bijpassende papier en knipvellenset.
Wat zijn ze leuk om tafereeltjes mee te maken op je kaart.
Ook deze kaart staat in de nieuwe gratis JoyNews.


Ik ben begonnen met de achtergrond op deze kaart. Hierop heb ik een cirkel geplakt met daaroverheen een plaatje van het knipvel.

Het kaboutervrouwtje heb ik gesneden en geëmbost en daarna ingekleurd met Distress Ink. Hiervoor heb ik een hele fijne penseel gebruikt. Heel voorzichtig heb ik de verschillende kleuren verwerkt waarna ik, doen alles helemaal goed droog was, het kaboutervrouwtje voor de boomstam heb gezet met hele kleine foamblokjes.
Op de mooie rand heb ik nog een paar roosjes en besjes ter afwerking geplakt.

Het kaboutermannetje staat te kijken bij zijn bonenstaak. Ook hem heb ik ingekleurd met Distress Ink. Het plaatje achter de kabouter is nog iets aangezet met Distress Ink anders was het zo'n wit vlak en achter de kabouter heb ik nog een konijntje en eekhoorntje van Mery's gebruikt en deze ook kleur gegeven met Distress Ink.


Het was een aardig werkje om alles mooi kleur te geven maar ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het eindresultaat.

Gebruikte materialen:
6002/0650 Cutting en embossing stencil Endless border swirl
6002/0651 Cutting en embossing stencil Endless corner swirls
6002/1164 Cutting, embos en debos stencil
                     Mery's mushroom wave borders
6002/1208 Cutting, embos en debos colouring stencil
                    Gnome with bean
6002/1210 Cutting, embos en debos colouring stencil
                     Gnomelady carries flower
6011/0604 Papier en knipvellenset De kabouter
6370/0052 Artificial flowers Twee-kleurige rozen
6370/0076 Artificial flowers Besjes naturel
6370/0077 Artificial flowers Roosjes wit
6371/0003 Artificial cotton Vlinders met kant
6500/0012 Foampads
6500/0215 Tacky glue
C5301001 Penseel Cotman 111 maat 1

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten