Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 4 januari 2019

Kerstkaart nr. 1

Ook in het nieuwe jaar ga ik weer gewoon door met het maken van kerstkaarten.
Deze keer is het een dubbele tag geworden die ik heb gemaakt n.a.v. een challenge bij Kimya op facebook waar iedere maand een tag gemaakt moet worden met een opdracht.
Deze keer was dat een kleurenpallet.


Er was keuze uit 2 waarvan ik deze gekozen heb. Mooie grijstinten met zacht roze gecombineerd.
Dit is mijn tag geworden.


Ik heb de basis kraft tag gemat met papier uit papierblok Winter Wonderland van Noor!design.
Het plaatje is van een knipvel van Syta van Gelderen en is geplakt op een mooie ovaal van Noor!design.
Ook de ijskristalrand bovenaan is van Noor!design.
De strik is afgewerkt met een mooie grijze brad en onderaan het plaatje heb ik nog bloemenband met parels en roosjes in bijpassende kleuren gebruikt.
De tekststempel is een oudje van Marianne Design.

De mooie randmal is nieuw van Noor!design en ligt volgende week in de winkels. Ik mocht er alvast mee aan de slag voor de folder van Joy!crafts en kon 'm dus ook al voor deze tag gebruiken.


Een hele fijne dag vandaag!
Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi, deze tag! En wat gaaf dat je al met nieuwe spullen mag werken! De randstans is prachtig. En ook ik ga gewoon door met de kerstkaarten hoor. Ook genoeg andere dingen tussendoor, maar geen kerststress is wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo wat een kunstwerkje weer Henriëtte...een schitterende kersttag heb je gemaakt....er is zoveel moois op te zien....CHAPEAU!!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen