Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 15 november 2021

Een kerstkaart in niet-traditionele kleuren

We zijn weer halverwege de maand en het is nu mijn beurt om een reminderkaart te laten zien voor de challenge bij Vintage and More op facebook.
Deze maand willen we graag een vintage of shabby chic kerstkaart zien in niet-traditionele kleuren.
Niet heel erg moeilijk met al het prachtige papier dat tegenwoordig te krijgen is.

Als eerste ben ik op zoek gegaan naar een geschikt plaatje en vond dat op een knipvel van Syta van Gelderen. Daarna was het papier aan de beurt wat goed bij de kleuren van het plaatje moest passen. Het blauwe papier vond ik zo gaaf en het leuke is dat er in die papierset ook streepjespapier zit met een fijn streepje roze/lila er in.
De mooie ronde snijmal met tekst is van Marianne Design. Deze past perfect om het plaatje heen (of eigenlijk het plaatje past er precies op).
De andere snijmalletjes zijn ook allemaal van Marianne Design. Ik pak ze eigenlijk best vaak voor kerstkaarten want de afmetingen van de takjes en bloem zijn super.

 
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met mijn kaart. 
Wil je meedoen met de challenge, ga dan naar https://www.facebook.com/groups/280116102155415.
Het challengebericht kan je vinden bij de aankondigingen. Daar kan je ook precies lezen hoe je mee kan doen en zo kans kan maken op de leuke prijzen die we beschikbaar stellen.
De challenge loopt tot 30 november 18.00 uur.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten