Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 9 november 2021

Warme winter wensen

Vandaag is het weer tijd voor een DT-kaart die ik gemaakt heb voor Kreatrends.
Ik heb voor deze kaart gesnuffeld tussen mijn oude teken- en snijmallen om die te combineren met de leuke nieuwe sokjes van Marianne Design en kwam daarbij de open haard tegen. Bingo dus!

 
Het achtergrondpapier en het papier dat ik voor de stoel heb gebruikt komen uit het nieuwe blok Sparkling Snow. Het steentjes papier van de open haard is helaas niet meer verkrijgbaar maar onderaan de blogpost heb ik linken van mooi papier neergezet die hier ook goed voor gebruikt kunnen worden (had ik alleen niet zelf op voorraad).
De tekst is gemaakt op de computer, geprint en daarna uitgeknipt. Handige oplossing als je niet de gewenste tekst in stempels of snijmallen hebt.
 

De leuke stoel met het schattige poesje heb ik ook van stal gehaald en past hier zo mooi bij!
In een doosje met al voorgesneden stansjes vond ik de groene takjes en de leuke eikeltjes, niet meer verkrijgbaar bij Kreatrends maar te leuk om niet te gebruiken. Heb jij ook zo'n doosje met voorgestanste mallen?
De sokjes heb ik uit 3 kleuren kaartkarton gesneden en opgehangen tussen de takjes boven het haardvuurtje.


Het leuke beertje is gestempeld en ingekleurd met potloden. Hij kijkt gespannen of er soms al iets in de kerstsok gestopt is terwijl hij voor de versierde tak zit. 
Lekker warm zo voor de open haard, nog even en hij kan zijn sjaaltje af doen.


Ik vond het weer super leuk om een inspiratiekaart te mogen maken.

Leuk dat je langs bent geweest, graag weer tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Mooie, gezellige kaart met het beertje bij het knapperende haardvuur.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen