Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 23 november 2021

Fijne feestdagen toegewenst

Vandaag heb ik weer een kerstkaart om te laten zien, gemaakt met leuke materialen uit de webwinkel van Kreatrends.

 
Allereerst ben ik aan de slag gegaan met de leuke Ster met banner van Dutch Doobadoo.  Deze is gepimpt met papier uit het A4 papierblok Sparkling Snow van Marianne Design.
Door het bovenste gedeelte van de banner nog een keer extra te tekenen en te knippen kom ik het plaatje er een stukje achter schuiven.
Om het plaatje ook stevigheid te geven is de ster op een basiskaart geplakt. Ik heb hiervoor een A4 vel dubbel gevouwen waarna ik er aan de zijkant een stukje af gesneden heb zodat de ster er in de breedte net mooi op past. Ook deze kaart is gemat met papier uit hetzelfde papierblok.
 

De leuke mok is een nieuwe stempel en snijset van Marianne Design. Ik heb 'm ingekleurd met potloden. en daarna aan de onderkant van de ster geplakt.
Ook nieuw is de leuke ijskristallen slinger die samen met de snijmallen voor de losse ijskristallen in een verpakking zitten.

 
De tekst op de banner is ook nieuw van Karin Joan. Heel leuk detail is dat bijna alle woorden los gestempeld en met elkaar gecombineerd kunnen worden. Niet alleen voor kerst maar ook voor bv. een verjaardag. of ander feest.
Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.
 
Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte 

1 opmerking:

  1. Een mooie sfeervolle kerstkaart Henriëtte. Leuk zoals je oude en nieuwe spulletjes gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen