Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 25 november 2021

Vintage envelop-box

De tweede workshop bij het Mutsen Cluppie heb ik ook gemaakt.
Deze keer is het een enveloppe-box.
 

Aan de hand van de aanwijzingen heb ik de box eerst gemaakt met hetzelfde papier als het boekje dat ik gisteren liet zien.
Daarna ben ik deze aan het versieren gegaan met materialen die ik van kaarten die ik de afgelopen jaren gekregen heb af heb gehaald.
Eigenlijk ben ik dus aan het recyclen geweest.


In de box zitten twee labels, gemaakt met een label mal van NoorDesign.
Ook de bloem op de linker label is gerecycled. De tekst op de rechter label komt van een uitdrukvel van Studio Light.


Achterin de box zit nog een klein kaartje dat opengeslagen kan worden om er iets in te schrijven.


En dit is het hele setje bij elkaar.
Het was weer superleuk om te maken.

Groetjes en tot de volgende keer,
Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten