Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 3 november 2021

Hartelijk Gefeliciteerd

Voor de blogpost van vandaag heb ik een verjaardagskaart gemaakt met het leuke Feather stencil van Dutch Doobadoo die ik pas geleden besteld heb bij Kreatrends.


Hiermee heb ik het achtergrondpapier zelf gemaakt, iets wat heel leuk is maar ik eigenlijk veel te weinig doe. 
Het plaatje komt van een knipvel van Marianne Design en is geplakt op een mooie Craftables die al iets ouder is maar nog wel te bestellen bij  Kreatrends net zoals de tekstmal van Crealies.
 
 
Al eerder had ik hetzelfde veertjes stencil bewerkt met lichtroze, donkerroze en paars. De veertjes hiervan zijn omgetrokken met een zwarte fineliner waarna ik een aantal veertjes uitgeknipt en ook gebruikt heb op deze kaart als decoratie.
 
 
Het was weer eens een hele andere manier om een kaart te maken maar ik moet zeggen, wel heel erg leuk!
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
 
Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten