Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 4 mei 2023

ATC-kaartjes Sterrenbeelden

ATC kaartjes, ik heb ze lang geleden best vaak gemaakt. Ze zijn leuk om te ruilen maar ook om bijvoorbeeld op een kaart te verwerken.
De nieuwe Sterrenbeeld stempels van Joy!crafts nodigden mij ertoe uit om weer eens een serie te maken.
In mijn DT pakket zaten twee sterrenbeelden en twee teksten (Engels en Duits) maar alle verschillende sterrenbeelden zijn te koop en ook nog setjes met andere teksten waaronder ook Nederlandse teksten, 4 teksten in elke genoemde taal. Als je interesse hebt, vraag ernaar bij je hobbywinkel, zij kunnen je laten zien welke teksten er allemaal zijn en die bij Craft Emotions bestellen.

 
De kaartjes zijn maar klein (6,4 x 8,9 cm) maar er past eigenlijk nog best wel veel op.
Dit is het totale setje ATC-kaartjes dat ik gemaakt heb. Van elk kaartje heb ik ook apart nog een foto gemaakt waaronder ik vertel wat ik precies gebruikt heb.

 
Dit kaartje is gemaakt van het sterrenbeeld Tweeling met alle stempels uit de set in combinatie met een losse tekststempel. De achtergrond heb ik met 2 kleuren blauwe memento inkt gemaakt waarna ik eerst de tekststempel gezet heb. Deze is in het Duits maar zoals gezegd, zijn er ook teksten in het Nederlands en Engels.
Na de tekst zijn de sterrenstempels beïnkt met Versamark met daar weer op embossing powder wat met een heattool verwarmd is.
Als laatste heb ik in het opengehouden stukje links bovenin de naam van het sterrenbeeld gestempeld.


Op dit kaartje heb ik de Engelse tekst gestempeld samen met de sterren die erbij horen en die weer gecombineerd met losse sterren die bij de sterrenbeeldsets zitten.
 
 
En als laatste nog de stempelset van het sterrenbeeld Steenbok, weer gecombineerd met een andere Duitse tekst.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze stempels.
Groetjes Henriëtte
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten