Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 12 mei 2023

Ringbinder pagina Sailing

Wat is het paperpad Sea La Vie van Piatek13 gaaf!!!
Ik mocht ermee aan de slag voor Craft Emotions en heb er deze pagina voor in de ringbandmap (die ik een tijdje terug gemaakt heb) mee gemaakt.


Als eerste heb ik de XL label gemaakt van wit cardstock met het scrappapier met houtstructuur uit het papierblok.
Het plaatje was het uitgangspunt en daar heb ik losse items die ook in het scrapblok zitten bij gezocht en uitgeknipt, de vuurtoren, de bloemen, het anker en het stuurwiel.
Na een beetje schuiven vond ik ze mooi liggen en heb ik ze vastgeplakt met hier en daar een foampad om te verhogen.
De alfabet letters zijn gesneden uit het rode papier net zoals de afwerkrondjes om de gaatjes van de pagina en de label.


Ook al is de ringband afgewerkt met roze, deze pagina past er prachtig in v.w.b. de kleuren.


Leuk dat je langs bent geweest, graag weer tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte
 

1 opmerking: