Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 19 mei 2023

Hay, Happy Birthday

Wat zijn de Funny Animal clearstamps van CarlaCreaties gaaf!
Deze keer heb ik de Waffles de ezel. Wat een leukerd is dat zeg!

 
Ik heb de kaart CAS gehouden, iets wat ik best lastig vind omdat ik graag hoekjes opvul en lekker decoreer. Maar deze kaart vraagt er gewoon om
De gekleurde rand heb ik gemaakt met een Duo-colour stencil en die uitgebreid door zelf lijntje te trekken, net zolang tot ik 'm leuk vond. 
Hieronder heb ik een stap-voor-stap collage neergezet.

1. teken met een fineliner het bloemmotief hoe groot je 'm wil hebben.
2. trek lijntjes in het midden van het bloemetje
3. zet boogjes buitenom de bloemblaadjes 
4. verbind de bolletjes die zijn ontstaan met holle boogjes met elkaar
5. maak daar nu bolle boogjes bij
6. begin met keuren, alle verschillende vlakjes een eigen kleur zodat er een leuk gekleurd patroon ontstaat.
7. (mijn) eindresultaat

Ik heb daarna de rand uitgeknipt en op de witte basiskaart geplakt.
In het midden is een snee gemaakt waar Waffles ingestoken is. Waffles heeft 2 foamblokjes vlak boven de snee achter zijn hoofd gekregen en blijft dus leuk omhoog staan op de kaart.
Jammer genoeg is dat op de foto niet goed te zien.
De tekst komt deels van Funny Animals 2 (koe en hooglandkoe).

Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren. Ik vond het in ieder geval superleuk om deze kaart te maken.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten