Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 15 mei 2023

Je bent een schat

Gisteren was het moederdag. Nu vier ik het niet voor mezelf maar we gaan wel altijd bij mijn schoonmoeder langs.
Deze kaart heb ik gemaakt met materialen van Craft Emotions en papier van ScrapBoys.
 
 
De basis is een papier uit paperpad Bird Romance van ScrapBoys. Het middelste gedeelte was wit maar heb ik vervangen door roze door het witte gedeelte uit de lijst te knippen en het roze papier er met tape achter te plakken.
Uit het bijpassende Pop Up paperpad zijn plaatjes geknipt en op het frame geschikt.
Het hart is gemaakt met een snijmal net zoals de label die achter de klok geschoven zit.
De tekst komt van Clearstamps Bedankt.
 
 
Op deze foto heb ik de label achter de klok vandaan geschoven en ook daar is een tekst op gezet.
Ik vond het heerlijk om deze kaart te maken, zeker omdat vintage echt wel mijn favoriete stijl is!

Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: