Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 17 mei 2023

Belijdenis kaarten

Afgelopen zondag deden 5 mensen in onze kerkelijke gemeente Belijdenis van hun geloof.
De dinsdag ervoor kwam Peter met het idee dat ik daar maar kaarten voor moest gaan maken. Hij zou daar dan iets in schrijven zodat we ze na de dienst aan elk van de 5 konden geven.
Best een lastige opdracht want wat maak je dan voor kaart?
Na wat brainstormen samen had ik een ruwe opzet die ik aan het uitwerken ben gegaan met deze kaarten als resultaat.

 
Het kruis is gemaakt van 2 stukken kraft waar ik met een oude clearstamp van Kaisercraft Wood Grain textuur op heb gestempeld.
De duifjes komen van het Kader met duiven 6002/1452 van Joy!crafts. Een oudere snijmal die nu goed van pas kwam. De takjes die de duiven in hun snavels hebben komen van een hele oude roze snijmal van Joy!crafts 6002/0023. Van de takjes zijn kleine stukjes geknipt voor iedere duif.
Omdat de duifjes tegengesteld vliegen heb ik ook de harten er tegengesteld op gezet. Deze zijn gemaakt met de Edges heart 115633/0820 van Craft Emotions.
Verder heb ik de kaarten simpel gehouden wat best lastig was aangezien ik wel van wat vollere kaarten hou.


Leuk dat je langs bent geweest, weer graag tot een volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en toepasselijke kaarten voor een belijdenis. Je hebt echt wel eer van je werk! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gedaan, heel toepasselijk. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen