Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 7 oktober 2014

A single rose.........

Vandaag laat ik je weer heel iets anders zien dan je van me gewend bent te zien.
Ik heb voor het blog van Kreatrends een kaart gemaakt met stempels.


De basiskaart is gemaakt met wit kaartkarton en aan de randen bewerkt met Distress Ink Old Paper en Walnut stain met daaroverheen gestempeld Grunge Clear stamps wat een leuk effect geeft.
Op het oplegkaartje heb ik een kader met een roos en takjes van Noor!Design gestempeld. Ik heb hiervoor Distress Markers gebruikt in de kleuren Black Soot, Bundled Sage en Milled Lavender.
Wat jammer genoeg niet goed te zien is is dat ik het roosje en de takjes heb bewerkt met Glossy Accents. Hierdoor komt er een glimmend afdeklaagje over de bewerkte gedeeltes die verder geen kleur meer opnemen.


Nadat de Glossy Accents droog was heb ik de oplegkaart met een Ink Blending Tool en de kleuren Old Paper, Stormy Sky en Milled Lavender bewerkt. Ik heb dat gedaan van de zijkanten naar binnen toe zodat de donkerste kleuren aan de buitenkant van de oplegkaart zitten en in het midden de kleuren mooi in elkaar over lopen.
Nadat de kleuren goed waren heb ik met de leuke Clear Stamp Sending Messages gestempeld met Old Paper. Als laatste heb ik de buitenkanten opgeruwd en bewerkt met Walnut stain.
In deze hoek heb ik een mal van Noor!Design gezet met een aantal plakpareltjes er op.


De tekst  hoort, met nog meer mooie teksten, bij de Clear Stamps Roses van Noor!Design.
In deze hoek van de kaart heb ik een andere mal van Noor!Design gezet met ook hier weer een aantal plakparels er op.

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

16 opmerkingen:


  1. Hoi Henriëtte,

    Ook een stempel kaart gaat je goed af hoor,
    ik vind hem helemaal geweldig geworden,
    erg mooi gemaakt ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi en geslaagd is deze !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan!
    Weer eens wat anders....en toch helemaal jij...prachtige tekst ook!
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Je ziet het wel iets met de roos en takjes, maar niet erg goed inderdaad. In het echt zal het nog wel mooier zijn met de Glossy Accent.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jouw doen een nogal 'lege' kaart maar ik vind hem erg mooi geworden, heel fijntjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart ook je vorige kaart, echt mooi herfst achtig, super mooi allemaal.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige creatie.
    Heel mooi samengesteld en een leuke tekst erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige stijlvolle shabby chic kaart Henriette. Schitterende roos en prachtige zachte kleuren.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel fijn kaartje is het geworden met mooie subtiele kleurtjes, lief met die takjes! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele uitdaging deze kaart en heel knap gedaan! Volgens mij best uit je comfort zone, maar mooi de stempels gebruikt! Ennuh, ik doe met mijn herfsthanger mee bij WLVC hoor, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad anders dan we van jou gewend zijn Henriëtte, maar ik vind het toch een supermooie kaart.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Laat het dan anders zijn dan we van je gewent zijn...ik vind hem fantastisch mooi...zooooo mooi gestempeld en prachtig die stansjes erbij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt weer Henriette

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart geworden, Henriëtte. Hier ben je wel even mee bezig geweest.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen