Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 2 oktober 2014

All I want for Christmas.....

Ik heb nog een kerstkaart gemaakt om aan jullie te laten zien.


Dit keer met het leuke stencil van het doosje van Mery's, gecombineerd met stempels en het papierblok van Daniellla.


Op het doosje heb ik lintjes verwerkt met bovenop het deksel een 3-dubbele strik.

Gebruikte materialen:
6002/0371 Cutting en Embossing stencil Sweet doosje
6011/0045 Papierblok Christmas
6300/0004 Organza lint 3 mm pastel
6410/0118 Clear Stamps Happy Hollidays
6410/0121 Clear Stamps Christmas
8099/0001 Linnen karton Wit

Tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi en lief kerstkaartje Henriëtte,heel leuk met die cadeautjes...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel gaaf gedaan Henriette. Ik wil dan geen trein, maar een vliegtuig. Vrij als een vogel.
    Gisteren op de fiets 2x een ooievaar, 6 fazanten, en een patrijs met zwanen aan de praat gezien.. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig lief kaartje, en wat een leuk idee weer zo'n treintje uit het kadootje!
    Heel schattig zo!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is even iets anders dan we bij jou gewend zijn te zien maar het is een enig kaartje met een heel leuk detail Henriette!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! leuk idee met zo'n doos!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart.

    Hij is geweldig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heeeeel wat anders dan anders, maar dat is juist zo leuk! Gaaf hoor, er zit diepte in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een leuk en speels kaartje Henriëtte! Eem gaaf cadeautje! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moest even kijken of ik wel echt bij jou was, zó totaal anders maar heel erg leuk, wat een leuk doosje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Mooi gemaakt. Die strikken maken het doosje helemaal "echt"
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. inderdaad wel heel iets anders , maar wel erg leuk.
    je vorige kaart vind ik SCHITTEREND zeg!!!
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk en mooi kaartje en ja die stencil had ik in mijn handen, maar dacht ach die gebruik ik maar een keer en nu ik het zo zie bij jou. Geweldig leuk kaartje.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Dit is ook echt een leukerdje van een kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen