Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 14 oktober 2014

Kerstkaart

Op het blog van Joy!crafts staan deze week de Christmas Add-ies In the Picture. Dit zijn ornamentjes die gebruikt kunnen worden bij het maken van armbandjes met de Band-it maar ook op kaarten staan ze leuk.
Om je een idee te geven heb ik ze gebruikt op een kerstkaart, gemaakt van een nieuw uitgekomen decoupage en cardstock blok.


De basiskaart heb ik van Kraft gemaakt met daarop verschillende cardstock vellen uit het papierblok.
Op de horizontale strook heb ik leuk band en kant geplakt.


Ik heb twee ster add-ies aan band gehangen.


Dit plaatje komt van een uitdrukvel uit het papierblok en heb ik met 3D kit op elkaar gezet. Ik moet zeggen dat het weer even wennen was.
Ik heb de leuke ronde mal Bille's Circle weer tevoorschijn gehaald en toen de kit droog was het plaatje er op geplakt.



Verder heb ik nog bloemen en bloemblaadjes onderaan het plaatje gezet met daar nog twee Christmas Add-ies bij en de kaart afgewerkt met gouden plakparels.



Gebruikte materialen:
6002/0022 Cutting en Embossing stencil Blaadjes
6002/0289 Cutting en Embossing stencil Bille's Circle
6013/0699 Decoupage en Cardstock blok 8"x8"
6020/0021 Plakparels Goud
6300/0320 Natural Sense Collection Band
6300/0341 Forest Friend Collection Kant
6370/0057 Artificial Flowers
6380/1004 Add-ies
8089/0001 Kaartkarton Wit
8089/0206 Kraft 15 x 30 cm


Groetjes Henriëtte


16 opmerkingen:

  1. Knap gemaakt Henriëtte! Hoewel het niet helemaal mijn smaak is ;-) heel leuk hoe je de mogelijkheden laat zien van al het nieuwe materiaal!
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha als ik nu eerst je verhaaltje lees dan had ik niet zo hoeven kijken en denken wat voor techniek je nu weer gebruikt hebt op je kaart, dan had ik direct geweten dat het 3d is. Grappig zo die hangertjes, wij hebben ook nog een zooi van die dingen en over de elastiekjes maar te zwijgen...leuk om het zo te verwerken op een kaart...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig papier is dat zeg! Mooie warme kleuren en leuk zoals je de Add-ies hebt gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij de kerstman 'moet' je toch ook wel 3D gebruiken...hihi!
    Weer eens een andere uitdaging, heel goed geslaagd!

    Fijne dag en vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Henriëtte! Mooie kleuren en prachtig afgewerkt met al je gebruikte materialen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet de makkelijkste opdracht denk ik Henriëtte maar je hebt er toch weer alles aan gedaan om een heel mooi resultaat neer te zetten. Heel knap hoe je dan dingen verzint om het toch een beetje in je straatje te krijgen....chapeaux!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke, traditionele kerstkaart heb je gemaakt, de addies zijn er wel grappig bij,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze staan zeker leuk op een kaart en de 3D techniek is bij de kerstmanblikvanger heel mooi. Mooie, warme kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi zoals je die zgn. add-ies hebt gebruikt op je kaart Henriette, sfeervol geheel! Ook je SU creatie ziet er gaaf uit! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een schitterend kerstkaartje Henriëtte..allemaal zulke mooi accentjes erop....PRACHTIG geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kerstkaartje, en de add-ies zorgen net voor wat extra's op je kaart!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een gezellige en mooie kaart Henriëtte. Leuk hoe je de Add-ies verwerkt hebt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Hneriette
    wat een mooie look heeft je blog en wat een super leuk kerstkaartje.
    ook je post van stampin up is prachtig.
    fijne dag en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Hoi Henriëtte,

    Ik vind het een hele leuke kaart geworden hoor ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi kerstkaartje.
    Leuk samengesteld Henriëtte.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen