Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 3 oktober 2014

Challenge 33 bij WLVC

De zomer is voorbij, de herfst al begonnen en het is ook weer tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC.
De sponsor voor deze challenge is

Gerda's Hobbyshop.

Zij hebben weer een prachtige prijs beschikbaar gesteld. Wat het is kan je op het blog van WLVC vinden. Daar staan ook allemaal prachtige voorbeelden van het DT-team.

De opdracht voor deze keer is verzonnen door Anneke: "Maak een vintage kaart/creatie met als thema Herfst". Dat mogen zijn: Herfstkleuren, decoraties, toevoegingen in herfstsfeer.....volg je gevoel maar.
Dit is mijn voorbeeld geworden


De basiskaart is kraft met daarop papier uit de oude doos van Crea Motion. Mooi papier in schitterende herfsttinten. De randen heb ik bewerkt met de Distresser van Tim Holtz.


Deze leuke bloemen in mooie herfsttinten heb ik pas op de kop getikt. De bloemen heb ik op herfstblaadjes gezet die ik jaren geleden al bij de Xenos heb gekocht.


Het plaatje is van een knipvel van HobbyVoordelig. Lieve roodborstjes die op een oude emmer tussen bladeren naar insecten zoeken. De swirls zijn van Lin en Lene. Deze heb ik 2x gestanst en iets verschoven op elkaar geplakt voor een mooi effect.


Het metalen hoekje van een kalebas hoort er natuurlijk ook helemaal bij.


Achter het plaatje heb ik nog bruin kant verwerkt dat ik afgewerkt heb met lichtbruine plakpareltjes.
En dan als laatte nog een bergje herfstblaadjes zodat het net lijkt of de emmer van het plaatje verstopt zit achter de bladerberg.
Ik vond het een heerlijke opdracht en ben blij met het eindresultaat. Ik hoop je wat ideetjes te hebben gegeven om ook met de challenge mee te doen.

De challenge loopt tot 17 oktober 18:00 uur.

Groetjes en tot de volgende keer,
Henriëtte

12 opmerkingen:

  1. ik heb hem natuurlijk al kunnen bewonderen en hij is prachtig met mooie warme kleuren en een echte herfstsfeer.
    groetjes van Speedy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige herfstkaart Henriette,
    mooie combinatie van alle materialen, echt super..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is jouw inspiratiekaartje voor de nieuwe challenge Henriëtte....prachtig in die mooie warme kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt herfst op je kaart, leuk idee om de blaadjes en de emmer op deze manier te combineren. Prachtige kaart, Henriette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Henriëtte en weer vol schitterende details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg een 20 minuten alle nieuwe blogs. Komt bij sommige over een half uurtje terug. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart weer Henriette

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart , Henriette. Leuk die blaadjes.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Hoi Henriëtte,

    Een hele mooie herfst kaart, en zo apart in vintage ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart .Zoveel mooie details heerlijk al die herfstkleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie herfstkaart Henriette, mooie kleuren, sfeervol geheel! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen