Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 18 oktober 2014

Challenge 34 bij WLVC

Het is 18 oktober, tijd voor weer een nieuwe challenge bij WLVC waarvoor ik deze keer opdracht mocht verzinnen die ik heel simpel heb gehouden nl. : Alles mag, als het maar vintage is.
De sponsor voor deze challenge is: 
AnMa Creatief

Wil je weten wat de prijs je kan winnen, ga dan naar het blog van WLVC. Daar kan je gelijk zien wat de andere DT-leden allemaal voor moois hebben gemaakt.

Aangezien ik er wel een kerst-decoratie in huis bij kan gebruiken heb ik dit MDF lijstje gepimpt.


Omdat het lijstje uit een lichte houtsoort gemaakt is heb ik de buitenrand van het MDF bewerkt met Distress Ink Vintage Photo met daar overheen in de hoeken nog Walnut Stain.


Op het binnenste, iets lagere gedeelte heb ik papier uit papierblok Vintage Textures van Joy!crafts geplakt dat ik ook heel licht met Walnut Stain bewerkt heb.
De takjes met dennenappels zijn van MarianneDesign. Na het embossen heb ik ze bewerkt met Walnut Stain en om een sneeuw effect te krijgen ook nog met een witte Molotow Marker.
Het ijzeren hoekje heb ik opgeschuurd zodat de geel-metalen kleur tevoorschijn komt.


De ijskristallen rand is, net zoals de lantaarn, van MemoryBox. De ijskristallen heb ik twee keer gesneden, 1x uit off-white kaartkarton dat ik aan de randjes bewerkt heb met Walnut Stain en 1x uit bruin glitterkarton. Hier en daar heb ik er plakpareltjes op gezet.
De strik is gemaakt met kreukellint.


De hertjes zijn mallen van MarianneDesign. Ze lopen in gras van Noor!Design dat ik bewerkt heb met Gesso voor een sneeuwachtig effect.


Het plaatje van herten in een sneeuwlandschap was het uitgangspunt van dit project.


En dan nog even het lijstje op een ezeltje, zoals het straks gezellig in de huiskamer komt te staan.

De challenge loopt tot 2 november 18:00 uur.
Doe gezellig mee.

Bedankt voor het langskomen en weer tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige grote kaart en er is zoveel op te zien. Heel erg mooi. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem helemaal geweldig vooral ook omdat je het van mdf heb gemaakt. Superrrrrrrr.

    Fijn weekend en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel mooi gedaan. Het zal zeker mooi staan in je huiskamer, sfeerverhogend!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper mooi gedaan.
    Grtn Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je het lijstje mooi opgemaakt, het is een prachtig landschapje geworden,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Jetje wat geweldig mooi! Echt winters tafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt, Henriëtte. Veel mooie details.
    Een echt 3D MDF schilderijtje.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi lijstje voor de Kerst. Prachtig . Genieten straks. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henriëtte,
    Soms kijk ik algemeen bij WLVC naar de voorbeelden en laat dan ene reactie achter, maar nu ga ik jullie allemaal even langs! Wat een prachtige ceratie heb je gemaakt! Het is echt net een schilderijtje, mooie foto, mooie details, prachtige afwerking! Ben er weg van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Henriëtte. Een heel leuk tafereeltje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi !! Echt een prachtig schilderijtje zo op je ezeltje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat supergaaf Henriette! Die hertjes als groepje bij elkaar, net als in de natuur, ook supermooi zijn de denneappels met sneeuw. Je hebt er een pracht van een home deco bij! Groetjes,Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk winters tafereeltje Henriëtte....prachtige details erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Deze is echt gaaf zeg, leuk formaat, heel mooi gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. In één woord geweldig!
    Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen