Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 9 oktober 2014

Kom je bij me eten??

Vandaag heb ik weer een kaart gemaakt voor Joy!crafts met allemaal mooie mallen die de laatste maanden in de winkels gekomen zijn.


De basiskaart is gemaakt van kraft waarop ik papier uit het Spring papier blok gemat heb.
Onderaan heb ik ook nog een stukje houtnerf papier uit het leuke Happy Bloc's van Mery's gebruikt, aan de bovenkant afgewerkt met een mooi kantje uit de Natural Sence Collection.


Het lage kastje is de helft van de kast uit de serie Love Home van Mery's. Ik heb op het kastje twee pannetjes, ook uit de Love Home serie en gesneden uit spiegelkarton, gezet.

 

Bij die pannetjes zitten ook een bestekje dat ik bij elkaar en afgewerkt met en strikje van jute touw als embellishment in een hoekje heb geplakt.


Bij de snijmallen van de serie Love Home horen ook stempels en één ervan heb ik midden in de prachtige ovale Lin en Lene mal gezet.


Het grote bestek is van Bille's Invitations en heb ik ook uit spiegelkarton gesneden.
Ik heb het mes, de lepel en de vork op elkaar geplak, afgewerkt met een vierdubbele strik (gemaakt met de strikjesmaker) en mooie Artificial Flowers.
Als laatste heb ik ook nog een tekst van Bille's op de lepel geplakt. Hiervoor heb ik de tekst eerst gestempeld op kaartkarton, daarna de mal van de lepel er op gelegd zodat ik langs de binnenkant van de mal kon tekenen. Hierdoor heeft het dezelfde vorm als de lepel gekregen.

Gebruikte materialen:
1201/0089 Cutting & Embossing stencil Frame ovaal
6002/0338 Cutting & Embossing stencil Love Home Kast
6002/0290 Cutting Stencil Cardholder
6002/0341 Cutting & Embossing stencil Love Home Pannen en Minibestekje
6002/0374 Cutting & Embossing stencil Bille's Invitations Bestek
6011/0038 Papier blok Happy bloc's
6011/0308 Papier blok Spring
6200/0021 Strikjesmaker
6300/0320 Natural Sence collection Kant
6300/0504 Decoration Jute string
6370/0053 Artificial Flowers Roosje
6370/0055 Artificial Flowers Calla
6410/0302 Clear Stamp Wallpaper
6410/0318 Clear Stamps Love Home
6410/0326 Clear Stamps Bille's Emotions
6500/0211 Hobbylijm
6500/0215 Tacky Glue
8011/0107 Spiegelkarton A4
8089/0203 Kraft

Leuk weer dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte


13 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Henriette.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Henriëtte...leuk met al die potten en pannetjes......wanneer mocht ik ook al weer komen eten? hahaha....Top gedaan
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, is goed....zeg maar wanneer......lol.....prachtig, zoals je zoveel mallen op 1 kaart hebt weten te gebruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt alles weer gecombineerd tot een mooie geheel,
    leuke kaart is 't geworden..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat is dit een gezellig kaartje.
    Prachtige mallen en daar heb je weer iets mooi mee gemaakt.
    Erg leuk gemaakt Henriëtte.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke uitnodiging heb je gemaakt Henriëtte, erg gaaf zoals je het bestekje hebt 'gebundeld'. Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Henriette en wat zijn dat leuke nieuwe mallen van Joy.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart om iemand voor het eten uit te nodigen. Mooi samengesteld.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje, het bestek is net echt...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Hoi Henriëtte,

    Wat een schitterende kaart, echt heel tof ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Henriette
    Hoe laat eten we?
    Wat een prachtige kaart, dat bestek is toch wel erg leuk mhhh.......misschien maar op mijn lijstje zetten voor de kreadoe.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Henriëtte,
    Wat een leuke uitnodigingskaart voor een etentje en zo leuk het bestek erbij.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen