Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 22 oktober 2014

Winter Wonderland

Vandaag is het tijd voor de eerste reminder voor de challenge van WLVC waarbij Alles Mag als het maar vintage is.
Ik heb deze label voor die blogpost gemaakt met dezelfde mal als het label wat gisteren op mijn blog stond alleen dan toch weer anders.


De label is gemaakt met de Label Mirror van Dutch Doobadoo uit Kraft. Die heb ik eerst gemat met wit kaartkarton en daarna nog een keer met papier uit het leuke papierblok van Noor!Design Winter van vorig jaar.
Langs de zij- en onderkant heb ik er leuk balletjes-kant tussen gezet dat ik bij de Action heb gekocht.


Door het oog van de label heb ik jute touw en kant gedaan en het daarna afgewerkt met nog een strik van kant (wat overigens ook bij de Action vandaan komt).


Onder het lieve plaatje heb ik een prachtige mal van MarianneDesign, uit kraft gestanst, met daarop een ijskristallenrand van MemoryBox wat een heel leuk effect geeft.
Boven in de hoek heb ik nog een klein kerststerretje op hulstblaadjes geplakt, beide gemaakt met ponsen van Nellie Snellen.


De tekst Winter Wonderland komt van een nieuwe stempelset van MarianneDesign en heb ik op een Banner van Spellbinders geplakt. Ook hier heb ik weer kerststerren (een maat groter dan de vorige) en hulstblaadjes, gemaakt met ponsen van Nellie Snellen verwerkt.

Vindt je het ook leuk om vintage kaarten te maken?? Doe dan mee met de challenge die loopt tot 2 december 18:00 uur.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

23 opmerkingen:

  1. wat mooi gemaakt Henriette. Echt schitterend.

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier heb ik maar 1 woord voor: LIEF!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend label Henriëtte en wat een lief plaatje. Een beauty.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, echt supermooi! De ijskristallenrand is een echte blikvanger. Ik denk dat ik die maar eens op mijn verlanglijstje zet..!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig label in vintage stijl!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel erg mooi, Henriette! De kleurencombi met de frisse en fragiele sterrenstans... een pracht tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Henriëtte! Hele mooie kleuren en zo mooi de combinatie van stansen en stempels met die lieve prentje!

    Fijne dag en vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Haha ja ik snap je, het idee is ongeveer hetzelfde ;)
    Maar ik vind hem zo gaafff deze label, en jouw kaart
    is echt super super mooi, wowwww ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henriette
    Wat een schitterende tag, ik vind het subtiele rood zo mooi bij al het blauw.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een prachtige tagkaart! De rode accenten verlevendigen het geheel en ik vind de toepassing van de stansen heel mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Henriëtte! Wat een mooie label is dit geworden. Mooie kleuren en heerlijk winters!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig label heb je gemaakt!

    Geweldig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je label is weeer geweldig Henriette. Ik heb er gewoon op zitten studeren. Alles past zo mooi in elkaar.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een allerliefst label met dat mooie plaatje. De ijskristallenstans is prachtig evenals de kleurencombinatie en de mooie diverse kantjes die je gebruikt hebt. Een plaatje Henriëtte.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een schitterende tag gemaakt, lief plaatje en mooie mallen..heel mooi,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende Tag Henriëtte....heel mooi plaatje ook die leuke ijskristallenkrans eronder is een heel mooi detail...net als pomponrandje onder....GEWELDIG allemaal!!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart met hele mooie kleuren. Leuk plaatje en mooie mallen gebruikt!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend label Henriëtte...
    Zoveel leuke details en zo'n mooi plaatje...

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig mooi kerstlabel Henriette, alles ziet er even schattig uit! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Henriette,
    wat een prachtige label is het!! Echt supermooi al die details. EN de mal valt meteen op! Zo fijntjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig label, en schitterende kleuren, en de mal is erg mooi , het geeft iets teers aan het label
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen