Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 10 december 2018

Een jaartje ouder...

Vandaag op mijn blog een kaartje voor een jarige kattenliefhebster en dat zijn er volgens mij best wel veel.


Het designpapier wat ik gebruikt heb komt van papierset Spelen met Franciens katten. Het is prachtig papier in zachte tinten en leuke dessins.


Op het kleinste kaartje zit een plaatje dat ook uit deze papierset komt. Kijk eens hoe leuk de snijstencils van de poesjes er bij passen!
Langs de rand van het bovenste kaartje heb ik de leuke golfrand met hartje van Mery's gebruikt.
De hartjes heb ik met een marker rood gekleurd aan beide kanten.


Aan de binnenkant heb ik een leuke tekst gestempeld en zoals je kan zien wordt de kaart dicht gehouden door een rond klittenbandje. Heel handig.


Op de smalle zijde van de grote kaart heb ik ook nog leuke golfranden van Mery's verwerkt. De hartjesrand weer, dit keer met een roze marker en de opengeweven golfrand waardoor ik een lintje heb gedaan met bovenaan een strikje.


Binnenin het kleine kaartje heb ik de bloemenkrans verwerkt waarbij ik alle bloemen ook nog een keer in roze en rood er extra op heb gezet.
Bovenaan zitten de duifjes van Mery's.


Ook aan de binnenkant van de grote flap zijn nog hartjes, ook weer gemaakt met de leuke nieuwe golfranden van Mery's.


Door het gebruik van de leuke Hearts en Pigeons golfranden is het een kaartje met heel veel hartjes geworden.

Gebruikte materialen:
6002/1126 Cutting, embos en 3D line stencil Franciens kittens
6002/1130 Cutting stencil Mery's waving borders
                    branch-berry
6002/1151 Cutting en embossing stencil Sitting cat
6002/1165 Cutting stencil Mery's hearts and pigeons
6002/1168 Cutting stencil Flower crown
6011/0578 Papierset Spelen met Franciens katten
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0222 Ink blending tool
6410/0471 Clearstamps Little Happiness
6410/0472 Clearstamps Little Happiness
6500/0012 Foampads
6500/0072 Hook and loop
6500/0215 Tacky glue
8013/0023 Cardstock wit 10 x 20 cm
8013/0161 Cardstock wit

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje! Je hebt weer goed je best gedaan.
    Groetjes van 1 van de kattenliefhebbers Cobie

    BeantwoordenVerwijderen