Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 28 december 2018

Hooray! Birthday wishes...

Voor de blogpost van vandaag heb ik een verjaardagskaart gemaakt met het prachtige nieuwe snijstencil Didi circle and elements.


Om de prachtige cirkel te matten heb ik het snijstencil ondersteboven op cardstock en papier gelegd, nagetekend en uitgeknipt.


De uitgesneden cirkel is zo dunnetjes dat ik 'm gelijmd heb met behulp van de nieuwe glue sheets. Hierop zitten hele mini-kleine gluedotjes die, na aandrukken, op het papier blijven zitten zodat je de cirkel kan lijmen zonder kliederen.


Langs de randen van de kaart heb ik een mooi bijpassend ornamentje verwerkt. Langs de rechte zijde pasten er 3 naast elkaar en langs de schuine zijden 2.
De labels en het plaatje komen uit de set Secret garden en horen bij het bijpassende papier wat al wat ouder is.


Ook aan de binnenkant van de kaart heb ik de prachtige cirkel verwerkt met daarin een leuke verjaardagsstempel.


Gebruikte materialen:
6002/1223 Cutting stencil Didi circle and elements
6011/0414 Labels en knipvelset Secret garden
6011/0531 Papierset Secret garden
6020/0002 Plakparels
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0054 Glue gun
6410/0470 Clearstamps Little happiness
6500/0023 Foamtape
6500/0215 Tacky glue
6500/0034 Glue sheets
8013/0161 Cardstock wit
8089/0206 Kraft

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje en wat heb je mooie stansen gebruikt Henriëtte en het afgelopen jaar heb je weer prachtige kaarten gemaakt! Tevens van mij een fijne jaarwisseling en weer een mooi creatief nieuwjaar!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie stans is dit!
    Je kaartje is weer heel mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart! Hele mooie stansen heb je gebruikt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stansen zijn dat zeg! Heel mooie en sjieke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen