Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 15 december 2018

Reminderkaart voor de challenge bij Vintage and More

Aan het begin van december is er bij Vintage and More weer een nieuwe challenge van start gegaan. Omdat een maand erg lang is hebben we besloten dat allebei onze teams er een reminderkaart voor maken en vandaag is het dus mijn beurt.
De opdracht is: Gebruik geen groen en rood op je Vintage kerst-creatie. Dus traditionele kleuren willen we niet zien.


De achtergrond van mijn kaart is hoofdzakelijk grijs met onderaan nog een stukje roze scrappapier. Die opdracht is dus al goed gelukt.


De strik heb ik gemaakt met de strikjesmaker en afgewerkt met een grijze brad. Als je goed kijkt is de kleur van mijn strik dezelfde als de strik die het meisje in haar haar heeft.


Ook de poinsettia heb ik bewerkt met roze inkt en in het midden een grijze plakparel gegeven.
De blaadjes hebben wel een klein beetje groen onder het bruin maar het is zeker geen traditionele kleur groen wat voor kerstkaarten gebruikt wordt in deze tijd van het jaar.


De swirl en de ticket zijn stansjes van Noor!Design, de tekst is van een hele oude stempelsheet die ik geloof ik ooit bij de Zeeman of het Kruidvat gekocht heb (maar daar kan ik naast zitten). Het paste in ieder geval precies op de ticket.


Doe je ook mee met deze challenge? In het vastgezette bericht bovenaan de pagina van Vintage and More op facebook lees je precies hoe je dat kan doen.
Je mag, omdat de challenge een hele maand loopt, meedoen met 4 kerst-creaties en je hebt de tijd tot 31 dec. 18.00 uur.

Groetjes Henriëtte

1 opmerking: