Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 5 december 2018

Feest bij Vintage and More op facebook

Vandaag is het 5 december, een dag met verrassingen en daarom hebben heeft het team van Vintage and More ook een verrassing.
Alle leden van het Designteam hebben een vintage tasje gemaakt met daarin een aardigheidje als waardering dat de facebookpagina zo trouw gevolgd wordt.
Vanaf vandaag mag bij het originele bericht op facebook bij het tasje van je voorkeur een reactie gezet worden en dan zal voor ieder tasje door de desbetreffende maakster een winnaar worden geloot aan wie het tasje zal worden toegestuurd. 
Je kan je reactie plaatsen tot 15 december 18.00 uur. 
Er is maar 1 reactie toegestaan....bij 1 tasje dus......
Staat je naam bij meerdere tasjes dan zul je worden verwijderd. 
Dus 1 reactie alleen bij de foto van je voorkeur. 
De tasjes zijn allemaal geplaatst in het bericht op de pagina van Vintage and More ........geniet en maak een keuze.
Liefs van het hele designteam van Vintage and More en een hele fijne dag vandaag.


Dit is mijn tasje voor het december-feestje geworden.


Ik heb het tasje gemat met papier uit het Be Merry papierblok van Noor!design. De randjes heb ik met de distress-tool ruw gemaakt en beïnkt met Distress ink Walnut stain.


In de linker bovenhoek en de rechter benedenhoek heb ik ijzeren hoekjes gebruikt. Deze heb ik licht opgeschuurd om meer details zichtbaar te krijgen.
De ijskristallen zijn gemaakt met goudpapier uit een Card deco Essentials papierblok met een oudere pons van Martha Stewart. In het midden zijn ze afgewerkt met een plakparel.


Onderaan het tasje heb ik lichtblauw kant met daaroverheen nog bloemenkant met pareltjes gezet. De "postzegel" Happy Holidays zit ook in het hierboven genoemde papierblok van Noor!design.


Het lieve plaatje komt van een knipvel van Syta van Gelderen. Ik heb 'm in de prachtige kerstbal van Marianne Design gezet waarbij ik de kerstbomen ook nog eens extra van goudglitter papier gesneden heb.


Natuurlijk hopen we bij Vintage and More op een groot aantal deelnemers aan de actie!
Wil je meedoen en de verrassing die ik in mijn tasje gestopt heb winnen?
Klik dan HIER en zet een reactie bij de foto van mijn tasje.
Misschien ben jij de gelukkige winnaar wel en komt het tasje met de verrassingsinhoud 15 december naar jou toe! Succes.

Liefs Henriëtte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten