Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 4 november 2022

De Notenkraker 2

Zoals beloofd heb ik vandaag nog een kaart met de leuke Notenkraker van Yvonne Creations voor je.
Deze keer heb ik er een Slimline kaart mee gemaakt en heb ik 'm gecombineerd met materialen van Marianne Design.

 
De basis van de kaart is 21 x 10,5 cm. Hierop heb ik de Distressed Slimline achtergrond geplakt gesneden uit papier dat helaas niet meer in de webwinkel verkrijgbaar is.


Deze keer heb ik alleen de grootste Notenkraker van Yvonne Creations gebruikt, weer gesneden uit wit kaartkarton en deze keer kleur gegeven met potloden.
De boom, gemaakt met het polybesa van Marleen van Marianne Design, is opgebouwd uit groen cardstock en wit glitterpapier. Om en om op elkaar geplakt. Doordat ik de randen aan de binnenkant van de mal gebruikt heb is hij iets kleiner geworden dan de mal zelf en past hij perfect op deze slimline kaart.
De kerstballen zijn getekend en uitgeknipt uit verschillende kleuren spiegelkarton terwijl de strikken van fluweelkarton zijn. Beide zijn verkrijgbaar in de webwinkel (zie de linken onderaan deze blogpost).


Het woordje Winter is ook nieuw en heeft een prachtig lettertype. Het is een set van 2 waarbij de tekst ook gemat kan worden.
De sterren zijn ook gesneden uit glitterkarton, net zoals het woordje winter.


Ik hoop dat ik je ook met deze kaart heb kunnen inspireren.
Groetjes en graag tot de volgende keer,
Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten