Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 5 november 2022

Prettige dagen

Pas geleden ben ik, naast dat ik DT-lid ben van Joy!crafts, ook gevraagd om  DT-lid te worden van Craft Emotions en materialen voor hen te gaan promoten.
Ik kan zeggen dat ik daar gelijk Ja op heb gezegd, zo leuk dat ze mij daar ook voor willen hebben. Craft Emotions heeft ook super leuke materialen.
Al twee dagen later kreeg ik een prachtig DT-pakket toegestuurd met allemaal nieuwe kerst artikelen en aangezien het aardig "kriebelde" ben ik er gelijk mee aan de slag gegaan met deze kaart als resultaat.
 

De achtergrondjes zijn zelf gemaakt met leuke nieuwe mask stencils. Onderaan de blogpost in de materiaallijst kan je precies vinden welke dat zijn.
Ook nieuw is de cirkel met Nederlandse kerstteksten die je los achter de cirkel plakt. Zo kan je dus de cirkel helemaal rondom vol maken of, net zoals ik heb gedaan, maar een klein stukje.
Het roodborstje is een build-up mal waarbij je de mal kan inkten voordat je 'm snijdt. Hierdoor zijn de gedeboste (verdiepte) delen geïnkt. Bij het roodborstje horen de pinda's en de boomstam.
Ook de bergen op de achtergrond zijn Impress stamp dies (zoals dat soort snijmallen genoemd worden). Ik heb voor deze kaart de bergen uit wit kaartkarton gesneden en het verhoogde gedeelte met inkt bewerkt.
Je kan dit soort snijmallen dus op meerdere manieren gebruiken.
Het woordje Winter is ook zo'n soort snijmal. Deze heb ik alleen aan de randjes kleur gegeven omdat ik het woord Winter graag een sneeuwachtig uiterlijk wilde geven.


 
Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten