Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 19 november 2022

Stempelkaart hulst

Vandaag weer een inspiratiekaart met materialen van Craft Emotions.
Deze keer is het een stempelkaart geworden.

 
De stempel is met Versamark en wit cardstock gestempeld waarna ik er goudkleurige embossingpoeder overheen heb gedaan. Na verwarmen met de heattool kon het inkleuren beginnen.
Ik heb deze keer een mix van inkten gebruikt. Eerst ben ik in gaan kleuren met Distress ink. Toen alles kleur had gekregen heb ik met Memento inkt nog kleine stukjes aangezet.
 

Na het inkleuren van de hulst heb ik de sterren mask gepakt en daar hier en daar wat sterren mee gemaakt.
 

Als laatste heb ik de tekst, gesneden uit spiegelkarton, op de kaart geplakt.

 
Leuk dat je weer langs bent geweest.
Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten