Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 24 april 2023

Happy (moo moo moo) Birthday

Ik ben weer heerlijk aan het kleuren geweest met alcohol markers. Ik blijf het een beetje lastig vinden maar ben zeker niet ontevreden over hoe Harry the Highland cow gelukt is.


Op de mooie Scallop slimline snijmal ben ik aan de slag gegaan met het Party mask stencil HipHipHooray. Eerst heb ik met een fineliner de mal omgetrokken en daarna ben ik met Distress ink er overheen gegaan, twee kleuren groen aan de onderkant met daarboven één kleur blauw die langs het groen meer aangezet is dan bovenaan de kaart.
De bloemen en takjes zijn gemaakt met de nieuwe snijmallen.
De tekstjes komen allemaal van de Clearstamp set waar Harry ook op staat.
 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
 
Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten