Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 27 april 2023

Vintage lady

Vintage kaarten maken is zo leuk om te doen.
Vandaag heb ik er eentje gemaakt waarbij ik de voorkant van de 10 x 15 kaart gemaakt heb met een deel van de Dutch Doobadoo mal Noah.
 
 
Op de voorkant van de dubbele kaart heb ik een deel van de Shape-art mal Noah van Dutch Doobadoo dus afgetekend. Als je dat wegknipt onstaat er een leuke vorm en kan de kaart toch nog open en dicht doen.
De kaart is gemat met papier uit een oude papierset uit eigen voorraad.
Met de prachtige Cirkel snijmal van Yvonne Creaties is het kader waar het plaatje in zit gemaakt.
Hiervoor heb ik twee snijmallen op kraft geplakt waarna ik na het beïnkten het midden weggeknipt heb.
Het plaatje komt van een oud knipvel van Marianne Design. Vintage knipvellen zijn schaars te krijgen helaas. Nu heeft Kreatrends dit knipvel niet meer op voorraad maar nog wel een ander knipvel uit deze serie van Marianne Design. Wil je die bemachtigen, ik heb er de link van bij het materiaallijstje gezet onderaan de blogpost.
De bloemen en bladeren zijn gesneden uit het designpapier.


Als je de kaart openmaakt zie je nog een insteekvak met daarin een klein label. Hier kan een persoonlijke boodschap op geschreven worden.


Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte 
 

1 opmerking: