Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 6 april 2023

Twee bloemenkaarten

Allereerst heb ik even een vraag. Sinds kort ben ik weer aan het proberen om het bloggen en reageren op blogs weer een beetje op te pakken. Nu lukt het soms om een reactie neer te zetten maar..... heel vaak lukt het ook niet. Dan kan ik gewoon niet reageren ook al klik ik op het regeltje Reactie achterlaten. Iemand soms een idee hoe dat kan? Ik kom er zelf niet uit.

Dan nu naar mijn eigen blogpost.....
Naast dat ik vorige week mannenkaarten nodig had heb ik ook nog 2 kaarten gemaakt met bloemen.
Hiervoor heb ik een mal van Marianne Design gebruikt met een kader en blaadjes.


Ook deze kaarten heb ik simpel en vrij neutraal gehouden. Geen tekst op de voorkant, die heb ik binnenin de kaart geschreven.
De plaatjes zijn ook van Marianne Design.
De witte bloemen zijn gemaakt met een pons en embospons van Nellie Snellen en geven  net iets meer aan de prachtige snijmal.

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten