Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 1 april 2023

Vintage met meisje en vlinders

Vandaag start er weer een challenge bij Vintage and More op facebook en omdat ik met mijn lentekaart de vorige challenge heb gewonnen mocht ik een opdracht verzinnen en ook een inspiratiekaart voor de challenge maken.
Nu vind ik vintage plaatjes gaaf en vlinders leuk dus mijn opdracht is als volgt geworden:
"Maak een vintage creatie/kaart met een vintage plaatje met daarop een meisje of dame en gebruik er vlinders bij in de decoratie."
 
 
Mijn inspiratiekaart is gemaakt met de Frame Elton mal van Dutch Doobadoo en papier uit de oude papierset Country Garden van Noor!design.
Het plaatje komt van een knipvel van Syta van Gelderen, de vlinders uit het prachtige nieuwe papierblok Bird Romance van ScrapBoys. Nog een toefje bloemen waar een witte veer achter zit, een rand bloemenkant, een stukje wondgaas achter het plaatje en wat metalen hoekjes maken de kaart helemaal af voor mij.
Ik heb gewoon zitten genieten tijdens het maken!
 

Hou je ook van Vintage kaarten/creaties maken? Doe dan gezellig mee met deze challenge.
Een prijs kan je er niet mee winnen maar wel maak je kans om, als je winnaar wordt, zelf een nieuwe vintage opdracht te mogen verzinnen en aan het einde van de challenge de winnaar te kiezen.
Meedoen kan HIER. Je mag meedoen met maximaal 4 kaarten/creaties en die inleveren in een reactie van het challengebericht (te vinden bovenaan de pagina) voor 28 april 18.00 uur.
Zie ik je daar?

Groetjes en een fijne dag,
Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten