Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 15 februari 2024

Boomschorsschijf met huisnummer

Wat zie je tegenwoordig veel decoraties met een boomschors. Craft Emotions heeft ze ook in het assortiment en ik ben aan de slag gegaan om er eentje te pimpen en heb er een huisnummer bord mee gemaakt.
 

De boomschorsschijf is ovaal en biedt ruimte voor een aardig grote afbeelding en een huisnummer met een enkel cijfer (of als je kleinere cijfers gebruikt een dubbele).
Ik heb een oude mal van Dutch Doobadoo genomen, daar het cijfer van getekend en uitgeknipt en het stukje papier waar het uitgeknipt is als mal gebruikt om het cijfer op de boomschorsschijf te zetten.
 
 
Er zijn heel veel leuke servetten te koop, de servet dat ik gebruikt heb heeft een afbeelding van 2 vogels op een tak in de winter. Als extra heb ik nog spetters, gemaakt met verdunde acrylverf, aan toegevoegd zodat het een leuke winterse uitstraling krijgt. 
Nu zou je zeggen.... zo'n huisnummer hang je niet het hele jaar op dan. 
Wat is er dan leuker om een huisnummer voor ieder seizoen te hebben? 
Dat wordt dus heerlijk aan de slag gaan en huisnummerboomstamschijven maken (leuk scrabble-woord hahahaha).


Gebruikte materialen:
118101/0002 Multi coat
301210/6440 Cadence acrylic paint Ice white
301210/6025 Cadence acrylic paint Tan
301580/0071 Cadence Varnish mat
811705/1030 Boomschorsschijf ovaal

Leuk dat je langs bent geweest, ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren!
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten