Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 19 februari 2024

Merci/snoep doosje Baby girl

Kijk eens wat een lief klein doosje ik heb gemaakt. Het is een klein merci-doosje waarin twee merci-reepjes passen. Maar natuurlijk kan je er ook iets anders in stoppen.
Het doosje is gemaakt met de Duo Merci Box van Craft Emotions, een supergave snijmal waarmee je in 1x het hele doosje snijdt zodat je het alleen nog maar in elkaar hoeft te vouwen.

 
Ik heb het doosje gesneden uit de gave Playtime lijn van Mintay. Superleuke papiertjes en hele lieve figuurtjes die je er na het uitknippen op kan verwerken.
Op de voorkant van het doosje zit de kleine giraffe voor een stapel blokken en een bal.
De tekst is gemaakt met één van de nieuwe stempels van Craft Emotions.
Boven in de hoek zit nog een stukje nieuw lint met tekst.

Als je het doosje in elkaar vouwt zie je aan de achterkant de flapjes met gaatjes. Deze heb ik aan de buitenkanten (dus niet bij de gaatjes) vastgezet met heel dun dubbelzijdig tape.
Door de gaatjes heb ik leuk nieuw koord geregen.
Zoals je kan zien heb ik een klein zakje met 5 vruchtenmentosjes in het doosje gestopt maar ook hartjessnoepjes, m&m's, pepermuntjes etc. passen er in.


Als je het doosje helemaal dicht vouwt kan je het koord netjes door 2 gaatjes rijgen en dicht strikken.
Ook op de achterkant is boven de strik nog versiering aangebracht.
Klaar om weg te geven als bedankje of als een klein cadeautje, het is maar net hoe je het doosje versierd hebt. Mogelijkheden genoeg zou ik denken.

De gebruikte materialen zijn:
115633/1509 Snijmal Duo Merci Box
117051/0108 Mintay 12 x 12 Elements paper Playtime
117052/0108 Mintay 6 x 6 Paper pad Playtime
130501/5073 Clearstamps Jij maakt mij blij
501054/0210 Vivant Joy Koord Licht-roze
547076/4288 Vivant Baby Girl lint Taupe
 
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten