Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 14 februari 2024

Groetjes....

Zoals ik maandag beloofde heb ik ook vandaag weer een kaart gemaakt met nieuwe stempels die Lian Qualm voor Craft Emotions ontworpen heeft.
Deze keer is het Daryl Dragonfly.
Daryl zit met nog een andere libelle, twee bloemen en twee lieveheersbeestjes op een stempelsheet.

 
Als eerste ben ik de achtergrond gaan maken met een leuk mask stencil en Memento inkt.
Deze is uitgesneden met de Deckle Rectangles en op roze cardstock gemat.
Alle stempels zijn ingekleurd met Derwent Inktense kleurpotloden en daarna uitgeknipt.
Onderaan de kaart, op het bosje bloemen, zie je een leuke tekst-zegel die op draadjes van zilver finn cord is geplakt.
 

Hier nog even een close-up van de leuke libelle. Het blijft voor mij een uitdaging, dat kleuren maar ik krijg er wel steeds meer plezier in.

 
De gebruikte materialen zijn:
115633/0963 Big Nesting die Deckle rectangles
130501/2720 Clearstamps Daryl Dragonfly
130501/5039 Clearstamps Tekst rondjes met tekening
185070/1300 Mask stencil Ringen rond-ovaal achtergrond
551199/0101 Vivant Finn cord Zilver

Vrijdag laat ik de 4e kaart zien met de nieuwe stempels, kom je dan ook weer langs?
Groetjes Henriëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten