Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 16 februari 2024

Happy Birthday

En zoals beloofd, vandaag dan de 4e kaart met de nieuwe stempels die Lian Qualm ontworpen heeft voor Craft Emotions.
Deze keer bevat de kaart stempels van twee stempelsets nl. Achtergrondstempel Peacok feather en stempelset Pipa Peacock.

 
Ik ben begonnen met het maken van de achtergrond door de achtergrondstempel af te drukken op kraft papier. Voordat ik deze inkleurde heb ik eerst de veren bewerkt met wit kleurpotlood. Daarna hebben de veren verschillende kleuren gekregen.
Nadat dit klaar was is het hart uit het midden van de kaart gesneden. Ik heb hiervoor de snijmal op de achtergrond gelegd, heb de binnenkant van de snijmal met potlood afgetekend en daarna langs de potloodrand gesneden. De snijmal zelf heeft na het snijden ook een heel dun gesneden hartrand en die heb ik om mijn gesneden hart heen geplakt.
Achter het hart zit wit cardstock dat met een mask en VersaMagic inkt is bewerkt.
Ik heb voor deze kaart de zittende pauw van de stempelset gekozen die vlak naast de tekst is geplaatst
 

Gebruikte materialen:
115633/0820 Snijmal Edges heart
130501/2723 Clearstamps Pipa Peacock
130501/2724 Clearstamps Background peacock feather
130501/5012 Clearstamps Tekst Happy Birthday
185070/1269 Mask stencil Waterbellen 

Ik hoop dat ik jullie deze week heb kunnen inspireren met de stempels van Lian Qualm.
Ik vind ze heel erg leuk en veelzijdig.

Groetjes en een fijn weekend,
Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten