Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 7 februari 2024

Speciaal voor jou...

Met een aantal van de stempelsets die bij CraftEmotions nieuw in het assortiment zitten heb ik deze label gemaakt. Leuk om aan een bosje bloemen te hangen of bij een cadeautje te gebruiken.

 
De label is gesneden met een Open scallop ovaal XXL van Crealies. Om de ovaal te matten heb ik de snijmal op een nieuw stukje wit cardstock gelegd en de binnenkant met een potlood afgetekend en uitgeknipt. Deze past dan precies op het geschulpte ovaal.
Voordat ik 'm op daarop heb geplakt heb ik eerst de muziekbalken met behulp van de mask en twee kleuren memento inkt erop gezet.
De teksten en het hartje zijn gestempeld met watervaste inkt en gemat met kraft waarna ze op de label zijn geplakt.
Met een gaatjestang is bovenaan de label een klein gaatje gemaakt waar het touw doorheen is gestoken.
Op deze manier maak je simpel en snel een leuke persoonlijke label.

Gebruikte materialen:
115634/0171 Crea-Nest-Lies XXL Ovals with open scallops
130501/5071 Clearstamps Hart met vogels en takken
130501/5075 Clearstamps In mijn hart
130501/5086 Clearstamps Groetjes
185070/1123 Mask stencil Muziekbalken
Memento inkt: Summer sky en Bamboo leaves
 
Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten