Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 16 december 2021

Een feestelijke verpakking

In de groep Het mutsencluppie op facebook was er weer een online workshop waarbij een feestelijke verpakking voor een flesje of tube badschuim (of iets anders wat er in past).
Nu ben ik normaal niet zo van het maken van doosjes maar deze was wel erg leuk zodat ik er een paar dagen na de workshop toch mee begonnen ben.
 
 
En dit is het eindresulutaat.
Het designpapier is een oudje van Joy!crafts, langs de onder- en bovenkant heb ik een randpons van Martha Steward gebruikt en in plaats van Mica, voor het middelste gedeelte, heb ik het groene designpapier uit dezelfde set gebruikt (kon het mica echt niet vinden, toch te goed opgeborgen na de verhuizing hihi).


Om de bovenkant zit nog een strik gebonden die gemaakt is van heel dun papier dat ooit een keer bij een bestelling zat om de inhoud niet te laten schudden in de envelopdoos. Toen niet weggegooid en zie daar, nu dus gebruikt om een leuke strik mee te maken die v.w.b. kleur perfect bij het designpapier past.
De tekst, gemaakt met een snijmal van Crealies, zit ook op dit papier geplakt. 


Ook heb ik bij het doosje nog een passende label met een plaatje van StudioLight en een grote kanten strik gemaakt voor de jarige.


De foto's van het doosje heb ik vorige week al gedeeld in de groep waar de workshop gegeven werd maar omdat het cadeau nog niet gegeven was kon ik het niet eerder hier op mijn blog met jullie delen.

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten