Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 7 december 2021

Fijne Feestdagen

Het is weer tijd voor een kaart die ik gemaakt heb voor Kreatrends. Deze keer met een prachtige nieuwe Essentials snijmal van Studio Light.


Het is een snijmal met teksten voor een verjaardag maar die gebruik ik de volgende keer. Vandaag een kerstkaart met prachtig papier uit een papierblok wat onderaan in de materiaallijst staat.
De basis is gesneden uit kraft, net als het bijbehorende envelopje. Omdat het kraft nogal stuk is bleef het envelopje telkens weer open vallen. Omdat dit niet mijn bedoeling was heb ik met een smal strookje cardstock een bandje gemaakt dat om de bovenkant geschoven kan worden en dit afgewerkt met een leuke ster (die ook bij de snijset zit).
Door het envelopje met twee kleine stukjes foamtape net onder het midden vast te plakken kan het bandje er gemakkelijk omheen en vanaf geschoven worden.
 

Als het envelopje open is komt er nog een kaartje met een wens tevoorschijn waarop je ook op de achterkant nog iets kan schrijven.
Het leuke plaatje komt uit een knipvel en zit op de prachtige ronde Fijne Feestdagen snijmal geplakt.
De rand met strik is van Amy Design. Een prachtige snijmal met twee losse strikjes erbij. Eentje is helemaal dicht en de andere is opengewerkt.

 
Op deze foto zie je de leuke strik beter. Het opengewerkte gedeelte is alleen in het midden vastgeplakt zodat je de uiteinden nog iets op kan bollen voor een leuk effect.


Ik vond het weer heel leuk om met onderstaande materialen een inspiratiekaart voor je te mogen maken.
 
Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Schattige kaart, lief plaatje. Alles zo mooi met elkaar gecombineerd. Ook de strik vind ik erg mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen