Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 24 december 2021

Kersttag kaart Warm and Cozy

De 3e tag uit de serie 7 Tags of Christmas is bij mij Vintage geworden.
Warm and Cozy was de opdracht en wat is er nu lekkerder dan heerlijk wegduiken in je jas met een warme kraag als je buiten in de kou loopt?
 

Ook deze keer is het plaatje weer van Studio Light. Het papier en de hulstkrans zijn van Joy!crafts en de tekststempel komt van Marianne Design.
De versiering onderaan de kaart en de strik bovenaan de kaart zijn weer door mij gerecycled van oude kerstkaarten die ik de afgelopen jaren gekregen heb.
 
 
Ik vond het superleuk om deze kaart in het vintage te maken, toch wel meer mijn ding dan moderne kaarten maken.
Morgen heb ik tag 4 om te laten zien, ook leuk maar weer heel anders.
 
Groetjes en misschien tot morgen,
Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten