Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 22 december 2021

Kersttag-kaart met rendier

Ik blijf nog maar even doorgaan met kerstkaarten maken.
Dit is er alvast eentje voor de voorraad voor volgend jaar.
 
 
 
Het idee voor deze kaart komt van de challenge 7 Tags of Christmas op facebook. Aangezien ik tags wel leuk vind maar toch liever een dubbele kaart heb om te versturen is de kaart in de vorm van een tag gesneden.
Bomen en poinsettia's zijn van Noor!design, de ster achter het plaatje van Marianne Design en het plaatje zelf is van Studio Light. Het houten rendier komt van een kerstkaart die ik ooit zelf gekregen heb dus weer iets gerecycled.


Ik vond het best leuk om met een opdracht te werken, scheelt nadenken wat er op de kerstkaart moet komen. Morgen komt Tag 2 online, ik moet zeggen, die opdracht vond ik lastiger.

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten