Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 21 december 2021

Fijne Kerst

Wat gaat de tijd toch snel. Het is voor mij vandaag alweer de laatste blogpost die ik in 2021 voor Kreatrends mag verzorgen. Aangezien Kerst nog moet komen heb ik er voor gekozen om een winter tafereeltje te maken met de prachtige snijmallen van Craft Emotions en Marianne Design.
 

De basis is een kaart van 15 x 15 cm met daarop papier uit het mooie Sparkling Snow papierblok.
Het binnenste kader heb ik even breed gehouden als de snijmal van Craft Emotions waarmee de bomenrand gesneden is. Omdat de snijmal een No-end snijmal is kan je zelf kiezen hoe hoog je de sneeuwrand aan de voorkant maakt. Het plaatje is uitgeknipt en de pootjes van de herten zo los geknipt dat die over de onderrand heen vallen terwijl het huisje netjes achter de bomenrand blijft.
 

Bij de bomenrand zitten ook nog 3 losse bomen. Ik heb ze een aantal keren uitgestanst aana beide kanten van de kaart achter de rand geplakt zodat het echt een soort bos wordt.
 
De slinger met ijskristallen past precies van hoek tot hoek op de kaart en ook heb ik enkele losse ijskristallen naar beneden laten dwarrelen.
 
 
De tekst onderaan de kaart komt van de ronde Craftables Fijne Feestdagen.

Ik hoop dat ik je met deze kaart heb kunnen inspireren en wil je alvast hele fijne Kerstdagen en een gezellige jaarwisseling toewensen ook al is die misschien niet op de manier die we altijd gewend zijn geweest en we graag zouden willen.

Groetjes Henriëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten