Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 28 december 2021

Kersttag kaart Nieuwjaar

En dan vandaag de laatste tag die ik heb gemaakt voor de 7 Tags of Christmas.
Het onderwerp dat te zien moest zijn is Nieuwjaar.
Nu ben ik niet zo van de nieuwjaarskaarten maar ik had nog een mooi vintage plaatje van een oud knipvel van Marianne Design dat wel heel goed bij deze opdracht past.


Bij het plaatje heb ik het wijnglas met kaasplankje van Marianne Design gezocht en de stempels ingekleurd met potloden.
De ijskristallen zijn gesneden uit glitterkarton en de tekst van Card Dexo uit grijs en wit cardstock die ik iets verschoven over elkaar heen heb geplakt zodat er meer diepte in de tekst komt.

 
Ik vond het heel leuk om met opdrachten te werken aan deze 7 tags. 
Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: