Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 25 december 2021

Kersttag kaart met kerstbomen

Vandaag, 1e Kerstdag, wil ik iedereen fijne Kerstdagen toewensen ondanks alle beperkingen die nu gelden.
De opdracht voor de 4e tag van de 7 Tags of Christmas was dat je een kerstboom op je tag moest gebruiken.
 

De basiskaart is gemat met papier uit een oudere papierset van NoorDesign.
De label die er op zit heb ik langer geleden gemaakt maar omdat ik het lastig vind om alleen een label als kerstkaart weg te sturen heb ik 'm op deze kaart verwerkt.
Aan beide kanten heb ik dennenbomen, gesneden met een leuke snijmal van NoorDesign gezet. Om daar kerstbomen van te maken zijn ze licht bewerkt met Gesso en heb ik er sterretjes op geplakt. Zo zijn het volwaardige kerstbomen geworden.
 
 
Ben je er morgen weer? Dan komt tag 5 van de serie online.
Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten