Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 10 december 2021

Twee kerstkaarten

De kerstkaarten zijn verstuurd maar dat betekent niet dat ik er dan klaar mee ben. 
Nee hoor, ik ben nog heerlijk bezig met kerstkaarten maken alleen nu alvast voor de voorraad voor volgend jaar.
In de groep Mijn schatkaart op facebook hadden ze als sinterklaascadeautje nog een extra model gegeven om uit één A4 vel 2 kerstkaarten te kunnen maken en daar ben ik gewoon mee aan de slag gegaan.


Het model is eenvoudig, A4 vel in 4-en vouwen en schuin doorsnijden. Daarna beplakken met designpapier en op de voorkant een overlappend kader. Snel gemaakt en super leuk om te doen.
Het stempelafdrukje heb ik van iemand toegestuurd gekregen in een kerstkaart en direct benut.
 
Als de kaart opengevouwen is kan je zien hoe simpel en leuk het model is.
De teksten op de voorkant en middenin de kaart zijn gemaakt met een  stempelset van Marianne Design.


Dit is de tweede kaart, van het andere deel van het A4 vel en de tweede gekregen stempelafdruk.
Deze keer heb ik een Spellbinders kader gebruikt waar de stempel op verwerkt is.


En ook hier aan de binnenkant weer een tekst, dezelfde als op de eerste kaart.


Ik vind het een leuke set geworden, perfect voor alle soorten kaarten die even snel klaar moeten zijn.

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten