Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 13 december 2021

Vintage kerstkaart

Wat doe je als alle kerstkaarten zijn verstuurd en je komt een vintage kerstkaart tekort? Juist, dan ga je weer gezellig aan de knutsel met deze kaart als resultaat.
Het model is niet onbekend maar het is al wel een hele tijd geleden dat ik een side-step kaart gemaakt heb.


De basiskaart is gemat met papier uit een oudere papierset van Noor!design. Het plaatje komt uit een map waar allemaal losse plaatjes in gestopt zijn, geen idee meer van welk merk.
De takjes op het plaatje en de tekst zijn van Marianne Design terwijl de poinsettia gemaakt is met ponsen van Nellie Snellen.
 
 
De bomen en de hertjes zijn van Joy!crafts. Ze staan voor een mooi stukje designpapier met bomen uit dezelfde papierset.
De sneeuw op de bomen en takjes bij het plaatje is gemaakt met effect snow van Nellie Snellen.
 

Ik ga de kaart morgen zelf in de brievenbus doen bij een lieve dame die ik heb leren kennen bij het vrijwilligerswerk dat ik in Zwijndrecht heb gedaan. Kan ik gelijk weer even een paar extra boodschappen daar doen want in Zwijndrecht is de diversiteit aan winkels groter dan in Strijen haha.
 
Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten